9 Ağustos 2012 Perşembe

İMBİKTEN DAMLA, DAMLA

Zamanın imbiğinden geçen fıkraları dinlemiş ve okumuş olabilirsiniz. Tekrarında yarar vardır. Sizler için,  ustalardan derlenmiştir. Süzgeç üstünde kalanları sizinle paylaşıyorum.
           * * *
          “CHURCHILL,

 Akıl hastanesinde dolaşıyormuş. Bir hastanın kendisine çok dikkatli baktığını görünce yanına yanaşmış:
-Hayrola beni tanımadın mı?
-Hayır tanımadım, kimsin sen?
Churchill gülmüş:
-Ben haşmetlu İngiliz İmparatorluğu’nun başkanıyım.
Akıl hastası gülmüş:
-Ben de böyle başlamıştım, sonra buraya getirdiler.
            * * *
           İKİ GENEL MÜDÜR

Oturup dertleşiyorlarmış... Biri odacısından şikâyet etmiş:
-Yahu benim odacı çok aptal... Bıktım usandım bu herifin aptallığından. İyi adam, dürüst adam, ama çok aptal...
Diğer genel müdür içini çekmiş:
            -Sorma yahu, benimki de öyle. Öyle aptallıklar yapıyor ki insanı çıldırtıyor.
-Senin ki benim ki kadar aptal olamaz.
             -Sen bir de benimkini gör. Benimki kadar aptalı bulunamaz...
Sonunda iddiaya tutuşmuşlar ve odacıların aptallığını denemeye karar vermişler.
Birinci genel müdür zile basmış, odacısı gelmiş:
-Buyurun efendim.
                       -Al şu 1000 lirayı, bana dört kapılı, sıfır kilometre bir araba al, gel!
-Baş üstüne efendim. Odacı çıkmış...
Bu sefer ikinci genel müdür zile basmış:
                        -Buyurun efendim. -Git bizim eve, bak bakalım, ben evde miyim?
-Baş üstüne efendim. O da çıkıp gitmiş...
İki odacı kapıda karşılaşmışlar:
-Nereye yahu?
                    -Sorma birader, bizim genel müdür çok aptal... Bana bin lira verdi, git bir araba al, gel dedi. Bugün tatil dükkânlar kapalı. Ben arabayı nereden alacağım?
Öbür odacı da başını sallamış:-Benimki seninkinden de aptal!                                                       Git eve bak, ben evde miyim, dedi. Önünde telefon var, açıp sorsa ya...
                   * * *
               YAHUDİ’nin biri,

 Hıristiyan olmaya karar vermiş... Gitmiş derdini bir papaza açmış:
-Muhterem peder! Ben bunca yıllık dinimi terk edip sizden olmak istiyorum. Çok günah işledim, pişman oldum. Papaz sevinmiş:-Çok güzel! O halde bütün günahlarının affedilmesini istiyorsun...
-Evet muhterem peder! Papaz biraz düşünmüş:
-Bütün bunlar olur. Allah günah ve kabahatlerini affeder. Ama bir şey daha yapman gerek...
-Nedir o muhterem peder! -İyi bir Hıristiyan olabilmen için bütün borçlarını da ödemen gerek...
Yahudi şöyle bir dikilmiş:
-Yooo muhterem peder, sen işin tadını kaçırdın. Biz burada dini anlaşma yapıyoruz, ticari değil!”

TİCARETE DÖKÜLMEYEN HANGİ DEĞERLERİMİZ KALDI Kİ *İ DURAK İ*.

HAYDİ BEYLER FIKRA SIRASI SİZDE? 

 

 

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home